پنجره نقل‌وانتقالات استقلال باز شد + عکس اولین تمرین حسن یزدانی در مجارستان تا دیر نشده است فکری برای فوتبال مشهد بکنید! کشمکش الاهلی و الاتحاد به‌خاطر قایدی ساعت و تاریخ بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ شکایت باشگاه استقلال از درویش به مراجع قضایی رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور در لیست نکونام حفظ سه بازیکن در اولویت پرسپولیس خواسته جدید اوسمار از درویش دو بازیکن اضافه برای پرسپولیس و استقلال درویش مخالف ماندن گولسیانی! ۵ بازیکن پرسپولیس در لیست مازاد اوسمار زمزمه محرومیت سنگین برای مهرداد محمدی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌ها(۱۵ خرداد ۱۴۰۳)| باخت پشت باخت صیادمنش و قایدی در لیست نکونام برنامه بازی‌های ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال | بلندقامتان به دنبال جبران مافات پخش زنده بازی ایران و ژاپن در لیگ ملت‌های والیبال (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سوتی عجیب سمیعی در برنامه شبکه سه+ ویدیو| استناد به توییت‌های جعلی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بوسنی| خط و نشان برای یورو جرایم مالی برای باشگاه پرسپولیس، نکونام، چشمی و حسینی
سرخط خبرها

کشتی جام پیتلاسینسکی| فینال تمام ایرانی در وزن ۱۳۰ کیلو

  • کد خبر: ۷۰۳۲۳
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کشتی جام پیتلاسینسکی| فینال تمام ایرانی در وزن ۱۳۰ کیلو
دو فرنگی کار کشورمان در مسابقات پیتلاسینسکی راهی فینال شدند.
گروه ورزش/ شهرآرانیوز، مسابقات کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی از امروز در ورشو لهستان آغاز شد که در وزن ۱۳۰ کیلوگرم سه فرنگی کار کشورمان روی تشک رفتند.

علی اکبر یوسفی در دور نخست به مصاف روماس فریدریکاس از لیتوانی رفت و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد. وی در ادامه در مصاف با هیکی نابی قهرمان جهان از استونی یک -یک پیروز و راهی نیمه‌نهایی شد.

یوسفی در نیمه‌نهایی در مصاف با ادوارد پاپ از آلمان ۲ بر یک پیروز شد و به فینال صعود کرد.

امین میرزازاده نیز در دور اول با یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی مبارزه کرد و ۲ بر یک به برتری رسید. وی در مرحله یک چهارم‌نهایی مانتاس کنیستاتاس از لیتوانی را با نتیجه یک -یک از پیش رو برداشت و راهی نیمه‌نهایی شد.
میرزازاده در این مرحله مقابل عدالت یف از ازبکستان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و حریف یوسفی در فینال شد.
امیر قاسمی منجزی در دور نخست به مصاف مامینجان عبداله یف قهرمان بازی‌های آسیایی از ازبکستان ۸ بر صفر مغلوب شد و باتوجه به عدم حضور حریفش در فینال، وی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
بر اساس اعلام کادرفنی این مسابقات به منظور انتخابی المپیک توکیو محسوب می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->